Försöker igen

Okej, jag skrev typ exakt samma sak i mitt förra inlägg, som btw skrevs för snart en månad sedan, men jag är verkligen kass på att blogga. Somsagt så har jag ju inte bloggat på nästan en månad, vilket är riktigt kasst.. En annan sak som jag också skre i förra inlägget var att jag skulle börja blogga mer, men den här gången så menar jag det verkligen. Eftersom att jag har haft en väldigt lång paus från bloggen nu så känner jag mig mycket mer peppad på att blogga nu och har mycket fler idér nu. Så ja, jag ska försöka blogga dagligen från och med nu. 
 
Dagen har i alla fall vart ganska dålig om jag ska vara ärlig. Det började med att jag försov mig och började dagen genom att stressa för att hinna till skolan i tid. Sedan så fortsatte det i skolan där jag inte kunde konsentrera mig på grund av att jag var trött och även för att jag var lite småsjuk. Sen så var jag även tvungen att hoppas över träningen idag, även det på grund av att jag var småsjuk. Så ja, det var inte direkt en bra dag.
 
Nu ikväll så fick jag även reda på sämsta tänkbara nyheten. Nyheten är att min innebandytränare ska sluta. Det här var somsagt en riktigt riktigt dålig nyhet, då han var den bästa tränaren som jag har haft. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om det, men det var verkligen tråkigt. 
 
Nu sitter jag i alla fall med en kopp te, som förhoppningsvis ska förbrättra mitt halsont, och väntar mest på att paradise hotel ska börja. Efter det så ska jag sova, så att jag inte försover i morgon också. Men hoppas att ni har haft än bättre dag än vad jag har haft, bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: