I veckan

Tänkte berätta lite om vad som händer i veckan, eftersom att jag kanske inte kommer att ha tid att blogga så mycket i veckan.. 
 
Idag, måndag, så ska jag till kumla med alla 99or i mitt lag + massa andra som spelar innebandy i mitt Örebro. Där ska vi träffas och spela lite innebandy. Några gånger efter som vi har sätts så ska dom börja kolla ut personer som ska vara med och spela för Örebros distrikts lag i innebandy. Är i alla fall ganska nervös inför i morgon, eftersom att jag inte har tränat så mycket på senaste tiden, pga lov, röda dagar och andra saker som har kommit i vägen. 
 
På onsdag så är det ju valborg. Har inte några speciella planer än, men det slutar nog med att jag drar till nån brasa med några kompisar. Kommer nog inte vara uppe hela natten eller sova över med någon, pga av det jag ska göra på torsdag. 
 
På torsdag så är det 1 maj och då så kommer jag, tillsammans med mitt underbara innebandy lag, åka till Göteborg på cup. Vi åker vid kl 13 på dagen. Det är skönt att inte åka alldeles för tidigt i alla fall. Är i alla fall sjukt himla taggad till detta. 
 
På fredag, lördag och söndag så kommer jag också vara i Göteborg. 
Laget.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: