Tisdag - Onsdag

Nu tänkte jag berätta lite om vad jag gjorde i tisdags och i onsdags.
Vid tolv-tiden i tisdags så drog jag och Linnea till marieberg. Jag köpte lite grejer, men dom är inte så intressanta, så kommer inte att visa upp dom här i bloggen. Men vi hade trevligt, shoppade och åt lite. Senare så mötte vi upp Hanna på stan och åkte därefter hem till Linnea där vi sov. 
 
Vi vaknade runt halv tolv på onsdagsmorgonen. Efter att vi hade ätit frukost och fixat oss så gick vi till gymet och gymmade en stund. Sen tog vi bussen hem till Linnea igen och vid halv fem så hämtade mamma mig. 
 
Senare på kvällen så kom Linn hit. Vi åt pizza och kollade på film och hade det mysigt bara. 
Bild från i måndags
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: