Curly hair

Hej! 

Som ni har märkt har uppdateringen vart ganska dålig nu, men om ni har läst de tidigare inläggen så vet ni varför. 

Idag skulle jag i alla fall somsagt träffa Sofia, men så blev det inte. Istället så har jag äntligen fått lånat pappas dator och kunnat kolla på både Pretty little liars och teen wolf. Äntligen. 

På eftermiddagen så hade jag lite tråkigt och bestämde mig för att locka håret. Dels för att jag hade tråkigt och dels för att jag behövde öva, eftersom jag alltid misslyckas när jag väl ska locka håret. Resultat blev i alla fall sådär. Blev väldigt nöjd med håret på vänstra sidan, på högra sidan lockade jag aldrig, på grund av att jag misslyckades hela tiden när jag försökte locka på den sidan. 

Det här är i alla fall resultatet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: