Falun

Hej!
 
För er som inte vet detta så kommer jag och resten av årskurs åtta att åka till Falun på måndag. Varför vi gör detta är för att på vår skola så har vi inte så mycket hemkunskap, slöjd, bild osv. Därför så åker varje årskurs till Falun en gång varje läsår. Dock så kommer dom att sluta med detta, så det här är tredje och sista gången vi åker dit.
 
Hälften av sjuorna följer också med oss dit för att vår skola fick bara ett antal veckor, och dom räckte inte till alla årskurser, så dom var tvungna att dela på en årskurs, och det blev sjuorna.
 
Ni kanske undrar var jag vill komma med det här inlägget. Det jag tänkte att säga var att jag kommer inte kunna blogga så ofta under nästa vecka på grund av detta, så jag kommer att lägga ett tidsinställt inlägg per dag, och sen kommer jag förmodligen att mobilblogga någon gång under veckan också, men det kan jag inte lova att jag gör.
 
'
 
Ovanför så ser ni ett collage med 3 bilder från de tidigare åren som har varit i Falun. Dock är det väldigt dålig kvalité på alla tre bilder.
 
Den första är på mig och Maja i 7an när vi var påväg hem från Falun. Den andra är från i 7an när vi gick till nån affär och köpte godis. Den tredje är på mig och Malin i 6an när vi var påväg till Falun.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: