Friday

Hej.
 
Som jag skrev igår så hade vi friluftsdag i skolan idag, och jag åkte längdskidor. Faktiskt så var det ganska kul, inte det roligaste jag har gjort kanske, men hyfsat kul ändå.
 
När jag kom hem så fixade jag en liten allahjärtansdag överraskning till mamma och pappa, städade lite, och tränade även lite. Gjorde lite fys som jag egentligen skulle ha gjort i onsdags, då jag dock hade för ont i magen för att göra någonting i huvud taget. Det var i alla fall skönt att träna lite, eftersom att jag inte har tränat på väldigt länge. Innan jag tränade så tog jag även lite bilder, och efter träningen så städade jag lite och efter det så duschade jag.
 
Just nu så ligger jag i sängen och äter jordgubbar som jag fick av mamma, som en liten allahjärtansdag present. Snart måste jag bestämma vad jag ska ha på mig ikväll osv. Men bloggar mer sen, eller i morgon, bye.'
 
'
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: