Sötsugen







Som ni säkert förstår, genom att både läsa rubriken och genom att kolla på bilderna, så är jag ganska så sugen på godis och pommes just nu..

Dock så har jag och Lisa bestämt att vi inte ska äta sådant innan sommarlovet, vilket verkade som en bra idé i början, men nu vet jag inte längre. Alltså jag vill absolut bli hälsosammare och äta bättre osv, men jag blir så sjukt himla sötsugen, särskilt på choklad. Håller på att bryta ihop, och vet inte vad som händer om jag inte får choklad snart.. Men vi får väl vänta och se, för jag tänker inte äta. 

Jag ska verkligen försöka, för att jag tror att sötsuget kommer att släppa snart, bara jag äter och tränar som jag ska osv. Om ni inte har godisförbud eller något liknande så vill jag bara ge er ett tips: ta var på tiden mina vänner! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: