Om Falun

Hej hej! 

Vet att jag lovade att jag skulle göra tidsinställda inlägg, men hade helt ärligt inte tid med det. Sen sa jag också att jag kanske skulle mobilblogga därifrån, men det var alldeles för kul för att göra det. 

Veckan har i alla fall vart så sjukt kul, även fast det har vart lite upp och ner och lite tjafs så har jag haft det väldigt bra. Jag sov, om ni inte visste det, med Lisa, Emelie och Linn. 

Lektionerna som vi hade där uppe var i slöjd, No, hemkunskap, bild och idrott. I slöjden så sydde jag örngott, som jag dock inte blev klar med. I bilden så skulle man måla av en kändis, och jag målade av Johnny Depp. Blev väl ganska nöjd, men det var inte den bästa. På idrotten så åkte vi längdskidor, som gick förvånatsvärt bra eftersom det var första gången jag åkte. 

På fritiden så hade vi kul och var med massa trevligt folk. Dock så var det somsagt lite tjafsigt då och då, men det löste sig. Jag var även, av någon anledning, lite deppig på torsdag kväll, på fredagen och idag. På torsdagen så var det typ ett disco, som var sådär kul. Vi hade i alla fall gjort en dans typ. Låter kanske lite töntigt, men det var i alla fall sjukt kul, lol. En annan kul sak som hände var att vi fångade på film när vi dansade i vårt rum och höll på att välta en hel våningssäng. 

Här kommer lite "fina" bilder från veckan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: