Saturday

Hej hej!
 
Just nu så sitter jag ensam på mitt rum och halvkollar på melodifestivalen samtidigt som jag redigerar lite bilder, som kommer upp senare.
 
Idag är det i alla fall lördag, och dagen har vart hyfsad. Vid 10 så åkte jag och Linn till Gustavsvik (ett badhus för er som inte vet, lol) för att öva på livräddning typ, eftersom vi kommer att ha prov på det någon gång i skolan haha. Dock så blev det inte så, eftersom det var simtävlingar där, så vi bestämde oss för att dra till äventyrsbadet istället, vilket blev hyfsat kul, inte ett minne för livet kanske, men kul var det.
 
Efter det så åkte jag och mamma, nästan direkt, till lager 157, där jag fick med mig lite saker hem (som jag visar lite senare). Sen så åkte vi även en snabbis till Marieberg för att köpa en hårborste, eftersom jag har tappat bort min, haha. Efter det så åkte vi hem och sen har det inte hänt så mycket..
 
Planerna för i morgon är i alla fall att skriva färdigt mitt so-arbete om samer, kul kul.
 
Bye
 
En oredigerad bild på en av mina juldekorationer, som föresten är uppe än..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: