Summer

Nu när jag tänker efter så saknar jag sommaren sjukt mycket. Jag känner att jag kanske uppskattade sommaren för lite eftersom jag bara längtade till massa annat istället för att ha kul och ta det lugnt.
 
Sommaren 2014 har jag i alla fall redan bestämt ska vara den bästa sommaren någonsin. Jag har lite saker planerat. Mellan 22 juni och 13 juli så ska jag på språkresa till England, Brighton med Emelie. Jag är verkligen sjukt taggad och kan verkligen inte sluta längta till det. Sen hade jag också planerat att åka på stadium sports camp med Moa i år igen, men problemet är att det börjar samma dag som jag kommer hem från England, så vet inte om jag pallar det riktigt.
 
Resten av sommarlovet har jag ingenting planerat. Får väl bara hoppas på att allt ska bli super bra så blir det säkert det. Här får ni i alla fall några oredigerade bilder från när jag var med mormor och morfar i deras båt i somras.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: