today and tomorrow

Hej, nu tänkte jag först berätta lite kort om min dag och sedan berätta lite om i morgon.
 
Dagen har vart ganska seg och, som jag skrev i förra inlägget, även lite deppig. Jag har för det mesta ätit och kollat på avsnitt av olika serier som jag missade när jag var i Falun. Kollade också äntligen på Frozen, som jag hade höga förväntningar på, eftersom Sofia alltid tjatar om hur bra hon tycker den är osv. Dock så var den inte så bra som jag trodde.. Efter det så har jag ätit ännu mer och på kvällen så kollade jag på melodifestivalen och diskuterade om melodifestivalen i en väldigt rolig gruppchat som jag är med i, haha. Och nu så sitter jag och försöker ladda hem Leauge of Legends, dock går det väldigt trögt.
 
I morgon så ska jag i alla fall spela innebandy igen, äntligen. Vi ska spela match mot det serieledande laget, så jag är ganska så jätte nervös. Jag tänkte inte vara med först eftersom att jag har missat tre träningar när jag var i Falun. Kände mig typ tjock och otränad, men när jag tänker efter så var vi ganska få som skulle spela och detta är en av våra viktigaste matcher, enligt mig, så jag bestämde mig för att var med i alla fall. Kommer i alla fall att spela den första matchen med min nya klubba. Är rädd för att jag kanske kommer var för försiktig med klubban och inte våga gå på ordentligt, men det händer förhoppningsvis inte.
 
Nu måste jag i alla fall försöka sova, ska upp halv åtta i morgon, så det är väl bäst.
 
Här kommer en bild på min nya klubba, jag bara älskar den!
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: