tomorrow

Hej, nu tänkte jag berätta lite om vad som händer i morgon.
 
I morgon så har vi, somsagt, friluftsdag i skolan, och jag ska åka längdskidor. Tror att det kommer att bli ganska kul ändå. Åkte längdskidor för första gången i Falun, vilket jag tyckte var ganska kul och inte så svårt som jag först trodde. Tror faktiskt att det kommer bli ännu roligare i morgon eftersom vi åker med fler personer och vi kommer åka lite längre än vad vi gjorde då.
 
Eftersom det är allahjärtansdag i morgon så ska jag även på folkets på kvällen med några vänner. Tror att det blir jag, Emelie, Lisa, Anna, Issa och Tekin, men är dock inte säker. Folkets är typ en fest med lite uppträdanden osv, för er som inte vet det.
 
Hoppas i alla fall på en bra allahjärtansdag. Dock vill jag inte ha för höga förväntningar, för då kommer jag bli besviken ifall det inte blir så bra som jag trodde det skulle bli.

Bild på mig och Maja efter vi hade åkt skidor i Falun.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: