Vad hände?

Jag måste bara ställa mig själv frågan "Vad hände med mitt lov?". Alltså först så var det fredag och man var jätte taggad på lov, hänga med kompisar, chilla osv. Sen nu är det helt plötsligt torsdag?!
 
Ja, tiden går fort när man har rolig. Dock så har jag ju inte haft så jätte kul lov.. Det har typ vart det sämsta lovet på länge. Började med en stressig eftermiddag och en inte så kul kväll på folkets. Sen gick min dator sönder, jag har inte vart med en enda kompis (not because I'm lonely, eller kanske), typ det enda bra med det här lovet är att träningarna har vart sjukt kul.
 
Jag är i alla fall ganska besviken på mig själv för att jag inte tog tag i saken och hittade på något. Om jag verkligen skulle velat att det skulle hända något så skulle jag fixa det om jag tog tag i det.
 
Bild från arkivet, för att jag inte har några bilder på pappas dator, som jag föresten fick låna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: