Exited

Hej hej.
 
Förlåt för dålig uppdatering idag också, men det är bara så grymt mycket i skolan. Har typ världens ångest över skolan just nu..
 
Idag så var jag i alla fall i skolan, där det inte hände något speciellt, en vanlig tisdag liksom. Efter skolan så drog jag och Karro upp på stan för att gå på öppet hus på Karolinska Gymnasiet. Vi går bara i 8an, men båda två vill vara ute i god tid så att man inte får panik när det väl är dags. Det verkade i alla fall som en bra skola.
 
När jag kom hem så åt jag, och sen har jag pluggat franska inför ett glosförhör som vi har i morgon, som förövrigt kommer gå åt helvete känner jag.. Ska plugga mer till det senare.
 
Nu är jag i alla fall så sjukt exited, som ni kanske ser på rubriken, eftersom att ett nytt Teen Wolf avsnitt kom ut idag och jag ska kolla på det direkt efter jag har publicerat det här inlägget. Gud vad jag har saknat det, känner mig typ tom, och det har bara gått en vecka, herregud..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: