I'm back

Hej hej!
 
Nu är jag tillbaka på bloggen, med ny design och mer inspiration.
Jag vet att designen inte är super snygg, men jag är ändå hyfsat nöjd, med tanke på att jag inte är någon expert, plus att det var typ första gången jag gjorde det (om man inte räknar med den gången då jag var typ 11, lol).
 
Jag har i alla fall raderat alla gamla inlägg och tänkte börja om på nytt. Dock så känner jag mig lite dum som väljer att starta upp bloggen just nu, alltså just denna månad typ. Det är nu som vi har som mest i skolan, och när jag inte pluggar så har jag träningar och matcher. Men jag hoppas verkligen att det kommer att funka ändå, och att jag kommer ta bloggen på alvar denna gång.
 
Ja, jag tänkte i alla fall göra ett litet inlägg om vem jag är och berätta lite om mig själv lite senare. Så för er som inte vet vem jag är och är intresserade av att veta så kan ni kolla in här senare.
 
Ses senare, puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: