Sista-minuten

Hej.
 
Idag är det onsdag, och som jag nästan alltid är på onsdagar så var jag i skolan. Skolan var i alla fall helt okej, och franska provet, som jag hade väldigt mycket ångest över igår, gick faktiskt oväntat bra. Övade sjukt mycket 10 minuter innan, haha.
 
Alltså jag förstår inte vad det är med mig.. Jag gör alltid allting i sista minuten. Om jag ska plugga så väntar jag typ till klockan är nio på kvällen, och om jag ska till träningen direkt efter skolan så packar jag träningskläder typ tre minuter innan jag åker till skolan, medans de allra flesta packar kvällen innan..
 
Resten av dagen var också helt okej, försökte med en uppgift i svenskan, som dock gick åt helvete, förstår ingenting. Nu är jag i alla fall hemma. Om jag inte haft sjukt mycket plugg så skulle jag vart i hallen just nu och värmt upp.
 
Men nu måste jag verkligen fortsätta att plugga, hörs senare, puss
Bild från här om dagen. Sorry för att den är oredigerad, men hinner verkligen inte..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: