Mer bilder från England

Hej, eftersom att jag mest tog bilder med mobilen när jag var i England så tänkte jag dela med mig av några av dom nu. Eftersom att bilderna somsagt är tagna med mobilen så är det inte jättebra kvalitet på alla. 
































Bild 3: London eye
Bild 4: jag och någon konstig figur i London 
Bild 5: Big ben i London
Bild 6: Jag och Elin
Bild 8/23: Brighton pier
Bild 9: jag och Elin, igen
Bild 10: när vi åker en bergochdalbana på thorpe park
Bild 11: utsikten från vårt badrum
Bild 12: där vi hade multiwater
Bild 13: jag, Emelie och Elin på sealife
Bild 14/15/16: sealife
Bild 17: jag och en norsk tjej, Mari
Bild 20/25: hela vår grupp, med alla norskar, finskar och svenskar
Bild 21: vår svenska grupp
Bild 22/24: thorpe park
Bild 29: shoppingen i London 
Bild 31: jag, Elin och Emma 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: