Brighton, England

Jag vet inte om jag har gjort det tidigare, men nu tänkte jag i alla fall berätta om vad jag ska göra England osv. 
 
Ja, på söndag så åker jag och Emelie, min bästavän, till Brighton, England, på språkresa. Det var cirka ett år sedan vi bokade resan, och som vi har läntat, tiden har gått så himla snabbt. Vi ska i alla fall vara där i tre veckor, utan föräldrar och bo i en främmande familj.. På så sätt är det lite nervöst. 
 
Under dessa tre veckor så kommer vi att gå i typ "skola" och lära oss engelska. Dock så tror jag att detta kommer att bli så myket bättre än skolan som vi går i här i sverige, pga att det är i England, jag är där med min bästavän och vi kommer att träffa nya vänner osv. Vi kommer även, under dessa tre veckor, att göra typ vattenaktiviteter. Vi hade först valt fotokurs som tillval, men den blev inställd, och då valde vi vattenaktiviteter istället. Förhoppningsvis kommer vi också att hinna med lite sol, bad, shopping och att äta ofc. 
 
Jag kommer hem den trettonde juli. 
 
Vi får väl hoppas det ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: