I'm back

Hallå där!
 
Ja, som ni säkert har märkt så har jag vart borta ganska länge nu. Ja, jag tog en liten spontan bloggpaus sådär. Det var ganska passande eftersom att det var väldigt mycket i skolan där på slutet. Mycket har i alla fall hänt sen jag bloggade senast. Jag har t.ex fyllt femton .
 
Nu är det i alla fall sommarlov och med det så ska jag försöka hålla uppdateringen uppe. Dock så åker jag till England på söndag och stannar där i tre veckor (skriver mer om det senare). Jag vet inte hur internetet kommer att vara där, men om det funkar så skulle det vara kul att blogga lite när jag är där, annars så kommer jag sammanfatta resan i ett inlägg när jag kommer hem. 
 
Ja, jag ville mest bara uppdatera er om att jag var tillbaka och att jag verkligen ska försöka blogg under sommaren! Hoppas att ni har en bra start på sommarlovet och att ni har haft en bra midsommar, bye.
 
En av mina senaste bilder på instagram, följ mig där, perssonalva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: