Alla bilder försvann

Hej, ja vet inte riktigt varför jag gör detta, men jag tänte i alla fall berätta om hur det var att förlora alla bilder på datorn. Kanske lite ointressant ämne, men läs inte om ni inte känner för det.
 
Ja, somsagt så försvann alla mina bilder som fanns på min dator när den lagades. Alltså det är typ det värsta som har hänt i mitt liv. Nej inte det allra kanske, men just nu känns det som det. Det känns som att någon närastående har dött. Så många minnen fanns, och nu är allt bara borta. Alltså jag har suttit och gråtit över det här.
 
Några saker som i alla fall är bra är att jag har bloggat. Eftersom att jag har lagt upp massa bilder på bloggen så kan jag ju bara spara dom i datorn igen. Och sen så var det några bilder som var kvar i kameran också, så det var också bra. En läxa som jag har lärt mig är att spara bilderna i en hårdisk eller ett usb minne när jag lägger över dom på datorn.
 
En nackdel med att dom lagade datorn är att den är helt återställd nu, och av någon anledning mycket mycket segare än vad den var förut. Om det är återställd så borde den väl vara snabbare, eller?
 
Jaja, vi får väl hoppas att allt löser sig.
 
 
Bild på min dator när den faktiskt var snabb och fungerade..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: