Från datorn

Guess what, jag bloggar från min dator!
 
Ja, somsagt så är min dator lagad nu och jag är väldigt glad att ha den tillbaka. Alltså om du använder din dator ofta, testa att inte använda den på två veckor, det är inte lätt.
 
Jag tänkte i alla fall berätta om vad jag har gjort idag. Vid klockan 12 så hade jag match mot lillån. Det blev oavgjort, 3-3. Vi ledde först med 3-0, sen i början av 3e perioden så gjorde dom 3 mål på 3 minuter, jag vet inte riktigt vad som hände där. Det var i alla fall jätte nära att vi gjorde ett mål när det var 15 sekunder kvar, men det gjorde vi inte.
 
Efter matchen så åkte jag hem, duscha och sov lite, haha. Sen senare på kvällen så kom mormor och morfar hit, och vi åt lite och pratade lite och hade det trevligt.
 
Nu så har mormor och morfar åkt hem och snart så ska jag fixa lite inför i morgon, sen ska jag kolla på det senaste avsnittet av glee. Är så taggad, har väntat på det här avsnittet jätte länge nu och äntligen får jag se det.
 
Hoppas ni har haft en bra dag så hörs vi i morgon, puss
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: