Friday

Hej, som många säkert vet så är det fredag idag.
 
Idag gick jag till skolan, dels för att jag mådde bättre, och dels för att jag var tvungen att göra lite saker i skolan. 
Skoldagen var i alla fall jätte bra, det var en sån här dag då man har roligt, men ändå får saker gjorda. Jag gjorde i alla fall projektprov i Engelska, som gick hyfsat bra, och på förmiddagen så hade jag ett franska pass, som gick oväntat snabbt. Sen hade jag även ett nödvändigt ph-samtal (personligt handledarsamtal). 
 
När jag kom hem så åt jag och satte mig och kolla på tv. Sen vid 17 så somnade jag och vaknade när vi skulle äta, vid 19, så jag vet inte när jag kommer att somna ikväll.. Nu så ska jag typ läsa lite bloggar och kanske göra lite tidsinställda inlägg och lite sådant. 
 
Hoppas ni har haft en bra dag, så hörs vi i morgon, bye
 
Lite suddig bild, men såhär ser jag typ ut nu
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: