Min header

 
Tänkte nu berätta lite om min header som jag har här på bloggen, och bilderna i den. 
Först så vill jag bara säga att jag har tagit alla bilderna själv, och jag valde de här bilderna för att det är liksom saker som jag gillar (+ två ego bilder). 
 
Bilden längst till vänster tog jag i Egypten. Det var typ nutella och sen några andra ätbara saker i. Det var i alla fall super gott och jag ångrar att jag inte köpte med ett lager hem. Den har jag i alla fall med i headern för att jag blev ganska nöjd med bilden och så tyckte jag även att den smaka gott, haha. 
 
Bilden i mitten är en bild på mina favoritshorts. Den bilden har jag med för att jag dels gillar shortsen, men också kläder allmänt. 
 
Bilden längst till höger tog jag nån gång i somras. Den har jag med för att jag gillar jordgubbar och jag blev nöjd med bilden. Typ samma anledning som till den första bilden.
 
Dom andra två bilderna är bara två bilder på mig själv som passade in. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: