Monday

Hejsan!
 
Som de flesta andra så är jag inte jätte förtjust i måndagar.. Men idag har det faktiskt vart en bra dag. Jag var inte alls lika trött på morgonen som jag brukar vara, vilket förmodligen är det som ledde till att resten av dagen också blev bra. 
 
Skolan idag var i alla fall helt okej. Jag jobbade mer än vad jag brukar göra, maten var hyfsat okej och idrotten var ganska rolig osv. Efter skolan så tog jag och Malin bussen till träningen och åt och pratade lite med andra i laget, och vi hade kul. Träningen var också rolig, och den sista halvtimmen så satt vi och pratade om de olika cuperna som vi ska vara med på i vår. Åh, vad taggad jag är. 
 
Mer än så har jag väl inte gjort idag, men det var i alla fall, somsagt, en bra dag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: