Sick

Hej hej. 
 
Idag stannade jag hemma från skolan på grund av huvud- och halsont. Är inte jätte illa, men kände mig lite dålig och vill gärna vila mig och ta det lugnt eftersom att jag har en match på lördag som jag gärna vill vara med på. 
 
Hitils idag så har jag inte gjort så mycket. Har kollat på senaste avsnittet av pll, städat lite och nyss så laddade jag över alla mina mobilbilder till datorn, för att jag har helt slut på minne i mobilen och den håller på att fucka upp sig typ. Snart ska jag plugga lite också. Kommer ha så sjukt mycket plugg dom kommande veckorna, så det är väl bara att sätta igång redan nu. 
 
Hoppas ni i alla fall mår bättre än vad jag gör, bye.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: